Pahoitteluni siitä, että näitä artikkeleita nyt tulee, mutta puran vain monen vuoden patoumaani nyt tähän juuri avaamaani blogiin. Joskus olen yrittänyt näistä täällä kirjoittamistani asioista jollekin normaalille ihmiselle puhua. Ei olisi kannattanut. Kriittinen asenteeni joihinkin asioihin herättää muissa lähinnä huvitteneisuutta. Nauravat minulle ja ajattelevat tai jopa sanovat (tai sanovat ja jopa ajattelevat) että "voi sinua nuorekkoa, kyllä sä vielä ymmärrät ku vähän kasvat".

Kuulun, tai kuuluin facebookissa paikalliseen roskalava yhteisöön. Miksi en kuulu enään? Kun ihminen tekee itsestään roskaa ja tarjoaa sitä julkisesti jopa ilmaiseksi facebookin roskalavayhteisöissä tulee jotenkin kuvottava olo. Laitetaan itsestä kuva ja muka kysellään samanlaisen pipon perään joka sattuu siinä kuvassa olemaan päässä. Sitten istutaa kotona koneen äärellä ja lasketaan kuinka monta kertaa kommenteihin tulee "av varaus tuosta miehestä" tai " piposta en tiedä, mutta etsin juuri tuollaista miestä". IHAN OIKEASTI. Tähän asti olen luullut että olen pysynyt hyvin kaiken kehityksen mukana ja olen niin sanotusti ajan tasalla. Empä ollutkaan. Ihmisten moraali ja häveliäisyys on oikeasti hävinnyt sosiaalisen median myötä. En halua, enkä aio pitää saarnaa sosiaalisenmedian käytöstä, mutta mikä saa ihmisen kirjoittamaan facebookin roskalavayhteisön sivulle "ero tuli, oisko jollaki lahjottaa jotain, iha mitä vaa, ukko vei kaiken". Amen, siinä teille ajateltavaa. 

 

Muuten kyllä rakastan kaikkea kyttäämistä erilaisilla tavaran jako tai myynti sivustoilla. Huom, tavaran.